Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

Första inlägget. Allmänt.

Av Yuki Yoursic - 24 juni 2009 21:34

Börjat på en ny blogg igen,

fel personer läste den och började använda den mot mig, och började skapa rykten etc etc.


vi får hoppas att det blir bättre nu, annars lägger jag helt av med bloggandet. Finns på Bilddagboken.se     MiNiMALiSTiC

Där lägger jag upp bilder alla dagar. så kolla gärna där med .


Ni får gärna följa med mig genom denna blogg. Följ den gärna på Bloglovin.com

ett enkelt sätt att följa bloggar på. kommer att göra ett inlägg om det med bara jag får mer tid för det.


jag vet int eännu hur känslosam denna blog gkommer bli, varför yttra sina riktiga känslor när dom flesta ställer sig emot då? men vi får se.

Tips och trix om saker, tips på hemsidor o liknande, tankar och ideer. bloggtips, bloggare, mitt vardagliga liv, hur man gör olika saker, allt från klädklippning till smink och naglar och videon kmr komma upp säkert. osv

 nästan allt mellan himmel och jord. kommentera gärna vad ni vill läsa om.


yeah, vad annat kan man säga. Kommentarer gillas starkt. säg din åsikt, kommentera inläggen och mer kommentarer jag får destu mer bloggande blir det. förhoppningsvis. ni får gärna "reklama" min blogg med, så jag får mer läsare och mer kommentarer, hur ni gör det bestämmer ni själva.


ni får ursäkta för stavfel o gramatikfel men är så trött att ögonen inte hålls öppna  mer,  har haft en underbar dag som ni kommer få höra om imorgon. Kanske kommer det en och annan bild med.


Puss.



<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/791696/my-life-in-a-blog-?claim=b8w9wqb6vfm">Följ min blogg med bloglovin</a>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yuki Yoursic - 22 juli 2009 18:38

yexbox, jag har skaffat en ny blogg igen. hade inget att göra så jag satt och fixade en ny blogg till mig, så prenumerera på den istället!   har int skrivit nått i den ännu, fixat med designen , och ska börja skriva snart. kanske kommer någåt inlägg ...

Av Yuki Yoursic - 18 juli 2009 14:37

nu har det int blivit av att uppdatera på en tid igen. men ska göra det idag troligtvis om jaghinner, var meningen igår men fick annat för mig.   Vad är erat bästa sommarminne hittils? berätta <3 ...

Av Yuki Yoursic - 28 juni 2009 17:27

efter att jag varit på stranden så var jag även på teate till raseborgs ruiner. Det är som en traditon för mig, och komme rtroligen bli nått jag kommer vara på så länge jag lever om det håller på så länge. En av mina drömmar så är att få vara med på ...

Av Yuki Yoursic - 28 juni 2009 12:12

Idah ringde jag kvart över 9  till jimmy och han skulle göra sig iordning och ringa sen när han närmar sig Österby. Sen ringde han runt 10 tiden. och jag gick och möta han.   sen drog vi till stranden. Jimmys första gång på sjövik stranden. it was so...

Av Yuki Yoursic - 27 juni 2009 08:56

Idag har varit en både bra och dålig dag. svikit många tyvärr.   har spytt hela morgonen, så det blev ingen strand eller bio med jimmy idag, har mått så skit att jag int vetat vad jag ska göra, men ändå så har jag int den känslan av magsjuka. men eft...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards