Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

Sjuklig Svartsjuka .

Av Yuki Yoursic - 25 juni 2009 21:23

yeah, enligt mig själv lider jag av sjuklig svartsjuka.

Jag kan bli svartsjuk redan av att veta att min pojkvän är med en vän, även fast det är en pojke, men man vet ju aldrig om han är med nån tjej kompis heller.


en annan sak som jag tycker är ganska löjligt och kan int fatta att jag ens tänker ta upp är att jag kan bli svartsjuk om nån vän eller ett ex hittar en flickvän/pojkvän åt sig. även fast jag själv är i ett underbart förhållande så kan jag gå och deppa för det i nån vecka.  jag vet inte ens varför, kanske för att så fort nån  hittat nån älskling åt sig har den börja bete sig annorlunda och överge sina vänner, men vad vet jag.


Ett exempel hände faktiskt idag.  En kompis hette Namn <3 en annans namn,  och jag trodde direkt att dom var tsm, och jag blev så förkrossad av det att jag blev helt arg på personen.. sen så fick jag meddelande av den sm fårgade om jag kund ekomma ut o vara med den o så, och då frågade jag av den om det stämde, och dom var bara vänner.. så jag gick och var sur på en person som int egentligen hade gjort nånting speciellt.. och jag måddes bekänna det för personen och den tog det på ett sätt jag int förväntade mig, fick som svar : bra att nån bryr sig så mycket som du gör<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yuki Yoursic - 22 juli 2009 18:38

yexbox, jag har skaffat en ny blogg igen. hade inget att göra så jag satt och fixade en ny blogg till mig, så prenumerera på den istället!   har int skrivit nått i den ännu, fixat med designen , och ska börja skriva snart. kanske kommer någåt inlägg ...

Av Yuki Yoursic - 18 juli 2009 14:37

nu har det int blivit av att uppdatera på en tid igen. men ska göra det idag troligtvis om jaghinner, var meningen igår men fick annat för mig.   Vad är erat bästa sommarminne hittils? berätta <3 ...

Av Yuki Yoursic - 28 juni 2009 17:27

efter att jag varit på stranden så var jag även på teate till raseborgs ruiner. Det är som en traditon för mig, och komme rtroligen bli nått jag kommer vara på så länge jag lever om det håller på så länge. En av mina drömmar så är att få vara med på ...

Av Yuki Yoursic - 28 juni 2009 12:12

Idah ringde jag kvart över 9  till jimmy och han skulle göra sig iordning och ringa sen när han närmar sig Österby. Sen ringde han runt 10 tiden. och jag gick och möta han.   sen drog vi till stranden. Jimmys första gång på sjövik stranden. it was so...

Av Yuki Yoursic - 27 juni 2009 08:56

Idag har varit en både bra och dålig dag. svikit många tyvärr.   har spytt hela morgonen, så det blev ingen strand eller bio med jimmy idag, har mått så skit att jag int vetat vad jag ska göra, men ändå så har jag int den känslan av magsjuka. men eft...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards