Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

Stranden med Jimmy, jimi & anna.

Av Yuki Yoursic - 24 juni 2009 23:39

Sen så sku jimmy och jimi ringa när dom sku börja komma till stan, hade väckt dom kl 10. sen när vi hittade dom så drog vi ner till stranden. där började killarna growla karaoke " your poison" så att någr abarn börja gråta, sedan började dom busa med varann och sprang omkring och så. Dom slog in märken av korkar i brösten på varann osv.


sedan flyttade vi oss in på ett område. och där solade vi först en stund, sedan ville Jimi o jimmy simma så jag o anna stod och fotade nä dom hoppade och så, och sedan solade vi igen.


sen gick vi mot Lindex, för anna hade glömt bikinin hemma så vi var och köpte en ny. på vägen dit så drog jimmy av min övredel av min bikini. alla på gågatan började skratta, men man måste ju bjuda på sig själv så jag skrattade ganska mycket själv. Jimi gick i bara Jimmys kallsonger, och otroligt nog blev han insläppt i Lindex så, men komiskt var det nog när han stod och såg på dmunderkläder i bara kallsonger. Sen sku jag o anna testa kläder, men jag fick int vara ifred i omklädsrummet, för att jimmy och jimi stod och vifta i skynket, sen så drog jimi till anna och skrek JAG SÅG DEN! och alla vi andra blev WTF vadå den? ( hon testade bikini så säkert menade han ena bröstet xD) sedan fick vi han nerlugnad genom att få han o testa en klänning, och anna trodde först att det var en flicka, jimi har nämligen långt hår med så det såg bra ut.


sen ville jimi via en butik, som han har portförbud till, så han fick sitta utanför, han satt sig på trappan så att ett tuggummi fastnade unde rhans fot. och sen satt vi där och drack drickorna vi köpt.


Sen började vi gå ner till stranden igen, och då började jimi sjunga. det filmade jag också så det kommer upp på youtube med bara jag hinner redigera filmerna.


Sen när vi var på stranden igen skulle Jimi och jimmy simma igen, och jag o anna såg på dom, sen fotades det mycket, bilder finns på bdb, bland annat. sen var även jag och anna och köpa mat, prisses mat är nog bäst, även fast jag o anna int åt så mycket så sjönk det ner i pojkarna,  sen var dom och simmade igen, och sen skulle dom fara.


Anna och jag sku vänta på hennes bror i stan nån timme, och dågick vi på stan och naturrum och sen kom han och sökte oss från en butik.


Tack dudes för en av dom bästa dagarna hittills på sommarlovet <3

 
 
Ingen bild

Annaa

26 juni 2009 13:53

iLy 2 yuki

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yuki Yoursic - 22 juli 2009 18:38

yexbox, jag har skaffat en ny blogg igen. hade inget att göra så jag satt och fixade en ny blogg till mig, så prenumerera på den istället!   har int skrivit nått i den ännu, fixat med designen , och ska börja skriva snart. kanske kommer någåt inlägg ...

Av Yuki Yoursic - 18 juli 2009 14:37

nu har det int blivit av att uppdatera på en tid igen. men ska göra det idag troligtvis om jaghinner, var meningen igår men fick annat för mig.   Vad är erat bästa sommarminne hittils? berätta <3 ...

Av Yuki Yoursic - 28 juni 2009 17:27

efter att jag varit på stranden så var jag även på teate till raseborgs ruiner. Det är som en traditon för mig, och komme rtroligen bli nått jag kommer vara på så länge jag lever om det håller på så länge. En av mina drömmar så är att få vara med på ...

Av Yuki Yoursic - 28 juni 2009 12:12

Idah ringde jag kvart över 9  till jimmy och han skulle göra sig iordning och ringa sen när han närmar sig Österby. Sen ringde han runt 10 tiden. och jag gick och möta han.   sen drog vi till stranden. Jimmys första gång på sjövik stranden. it was so...

Av Yuki Yoursic - 27 juni 2009 08:56

Idag har varit en både bra och dålig dag. svikit många tyvärr.   har spytt hela morgonen, så det blev ingen strand eller bio med jimmy idag, har mått så skit att jag int vetat vad jag ska göra, men ändå så har jag int den känslan av magsjuka. men eft...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards